השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

חיפוי קיר לטלויזיה

ישנם דרכים רבות לעצב חללי מגורים בדרכים מיוחדות, מעניינות ושונות. חיפוי קיר לטלוויזיה הינו אחד מהדרכים להוסיף אלמנט עיצובי ומעניין אשר נותן יופי, עניין, ייחודיות ואף יוקרה. חברת Diuk – דה ארט אוף דיזיין בע"מ, הינה חברת עיצוב לבתים פרטיים המבצעת עבודות חיתוך מתכת ונגרות ברמה הגבוהה ביותר. יחד נדון על סגנונות החיפוי לקירות הטלוויזיה המיוחדים והמדוברים ביותר בעולם עיצוב הפנים.

סגנונות ודרכי חיפוי קיר לטלויזיה מיוחדים ומדוברים ביותר בעולם עיצוב הפנים

בעל הנוגע לעיצוב פנים ושדרוג חללים ובתים פרטיים, הצורך בחידוש וביצירת עניין ייחודי מעניין ומרשים, משמעותי מאין כמותו. אחת הדרכים הנפוצות בשנים האחרונות להעניק מראה יוקרתי, ייחודי וחרשים בחלל הבית וחדר הסלון היא באמצעות חיפוי קיר לטלויזיה. להלן פירוט של סגנונות החיפוי המובילים ביותר בעולם עיצוב הפנים :

  • משרביה אשר מונחת על הקיר – משרביה היא למעשה פלטת מתכת ענקית אשר עוברת חיתוך בלייזר באמצעות מכונה ייחודית (לפי קובץ עיצובי שנכנס למכונה), וככה ניתן ליצור מחיצות דקורטיבית, מעקה ייחודי למדרגות, גדרות מעוצבים וייחודיים לחצר הגינה, ואף תמונות דקורטיביות העשויות ממשרביה. אך בנוסף ניתן לבצע חיפוי קירות לטלויזיה באמצעות משרביה. מה הכוונה? ניתן ליצור משרביה גדולה ומעניינת (לפי סגנון העיצובי של חלל הבית) ולחבר אותה על גבי קיר הטלויזיה, ווכה ליצור חיפוי מתכת מעניין לקיר. בנוסף רצוי לחבר מאחורי המשרביה נורות לד קטנות אשר יוסיפו אור, עניין ויוקרה לחיפוי הקיר.
  • פלטת עץ אחידה – דרך נפוצה חישה ומעניינת נוספת לבצע חיפוי קיר לטלויזיה היא באמצעות התקנת פלטת עץ גדולה ויפה. ניתן לבצע חיתוך של חריצים גאומטריים של קווים ישרים על גבי הפלטה, ובנוסף ניתן להתקין נורות לד על גבי החריצים הישרים בפלטה, ובכך ליצור קווי אור על גבי פלטת העץ, מה שיוסיף עניין ויוקרה לחלל.

מחפשים חיפוי לקיר הטלויזיה?

חברת Diuk – דה ארט אוף דיזיין בע"מ, הינה חברת עיצוב לבתים פרטיים, ייחודית ואיכותית המבצעת חיפוים לקירות הטלויזיה.

בעולם עיצוב הפנים והאדריכלות כל מעצב או אדריכל שואף לתכנון חלל ייחודי, מרשים ביופיו, מעניין ולא שגרתי. דרך מעניינת המקובלת מזה שנים בכל הקשור לעיצוב פנים בבתי יוקרה להענקת מראה מיוחד ומרשים לחלל, היא באמצעות חיפוי קיר לטלויזיה בחדר המגורים.  DIUKהינה חברה איכותית ומקצועית בעלת ניסיון רב, המעצבת ומייצרת שלל חיפויים לקיר הטלויזיה בחומרי גלם שונים וסגנונות שונים.

חיפוי קיר לטלויזיה מחומר גלם של עצים

חיפוי קיר לטלויזיה הינו למעשה קיר כוח ייחודי בחלל הבית, המעניק מראה ייחודי ומעוצב. ישנם מגוון רחב מאוד של סוגי חיפוים לטלויזיה: החל מטפטים ייחודיים, אבנים ובריקים, חיפויי מתכת וכמובן חיפויי עץ. במאמר זה נדון יחד על חיפויי קירות לטלויזיה העשויות מעץ:

 חיפוי קיר לטלויזיה העשוי מקורות עץ דקות- אלמנט עיצובי יפה במיוחד אשר פופולארי מאוד בשנים האחרונות הוא חיפויי קירות כוח, או קירות טלויזיה, באמצעות קורות עץ רבות, צרות, ודקות, בעלות רווח זהה אחת מהשנייה. 

 ישנם חיפויי קורות עץ מסוג זה כאשר הקורות פונות לרוחב- וכך נותנות תחושה של חלל רחב יותר, או קורות הפונות לאורך- ובכך נותנות תחושה של חלל גבוה יותר. חיפוי מסוג זה מתאים במיוחד לסגנון העיצוב המודרני המתאפיין בחדשנות, צורות גאומטריות, וקווים ישרים. בנוסף חיפוי קיר מסוג זה מעניק מראה חמים ונעים בשל צבעו ונראותו של העץ, תוך הענקת מראה אלגנטי ויוקרתי. 

חיפוי קיר לטלויזיה באמצעות פלטת עץ רחבה- עוד מגמה עיצובית נפוצה ופופולארית מאוד בשנים האחרונות, היא חיפוי קיר לטלויזיה באמצעות פלטת עץ דקורטיבית ורחבה. גם כאן אלמנט עיצובי זה משתלב עם סגנון העיצוב המודרני המתאפיין בקווים נקיים וישרים, תוך הענקת מראה חמים ורך של עץ. ניתן לבצע חריטות על פלטה זו, וכן לשלב גופי תאורה. 

חיפוי קיר לטלוויזיה בעזרת מקצוענים

 DIUK מקבוצת דה ארט אוף דיזיין בע"מ, הינה חברת ייצור ועיצוב מגוון רחב של עבודות עץ ומתכת. בין שירותיה מבצעת חברה זו מגוון של חיפויים לקירות. לפרטים נוספים התקשרו למספר המופיע באתרנו. 

דילוג לתוכן