השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

שילוט בחיתוך cnc

בחברת DIUK מעוצבים ומיוצרים מגוון רחב של מוצרים ושירותים לחללים פנים שונים (בתים פרטיים, משרדי עבודה, וחללים מסחריים) וכן, הדפסות חיתוכים ושילוט באמצעות מכונת לייזר ייחודית. באמצעות מכונה זו ניתן להדפיס חיתוכים שונים על גבי פלטות שונות מחומרי גלם שונים (בטון, עץ, ומתכת) ובכך ליצור מגוון משרביות דקורטיביות, תמונות מתכת מיוחדות, שילוט לבית העסק או שם המשפחה בבית פרטי, ועוד. במאמר זה נרחיב על מוצרי החיתוכים ומוצרי השילוט המסופקים על ידי חברתנו.

חיתוכים ושילוט – כל המוצרים והשירותים

חיתוך בעזרת מכונה CNC עד אורך של 4 מ' – בעזרת חיתוך מכונה מסוג זה, מתאפשרת יצירה של מגון מוצרים דקורטיביים יפיפיים, כמו למשל משרביות, גדרות דקורטיביות, מעקות מעוצבות, תמונות מתכת לסלון, שערים מעוצבים לגינה ועוד. חברתנו מבצעת חיתוכי לייזר של עד 4 מטר – חיתוכים גדולים במיוחד.

מחפשים אחר חברה איכותית ומקצועית המבצעת חיתוכים ושילוט למגוון מוצרים?

חברת DIUK הינה חברה איכותית, מקצועית ומנוסה בתחומה המעצבת ומייצרת מגוון מוצרים לחללי החוץ והפנים הכוללים: מטבחים, ארונות אמבטיה, שולחנות וכיסאות עבור משרדים ופינות אוכל, מיטות, חדרי ילדים, מעקות וחיפויים, וכמו כן החברה מבצעת מגוון עבודות ייצור של הדפסה וחיתוך חיתוך בעזרת מכונה CNC עד אורך של 4 מ' למטרות דקורציה ושילוט עבור חללי חוץ ופנים (גדרות, משרביות, מעקות מעוצבים ועוד).

חשוב להדגיש ולציין כי כל המוצרים והשירותים המסופקים על ידי חברת דיוק הינם מיוצרים ברמת היצור והאיכות הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר.

דילוג לתוכן