השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

דלתות לארונות מטבח

דלתות לארונות מטבח הינם חלק בלתי נפרד מכל הקשור בעיצוב מטבחים ועיצוב הבית. דלתות המטבח יכולות לשנות לחלוטין את מראה המטבח והבית ואף להגדיר מחדש את סגנון העיצוב. Diuk – דה ארט אוף דיזיין בע"מ, הינה חברה וותיקה בתחום ייצור ארונות המטבח. ויחד נדון לעומק על התאמת סגנון הדלתות לארונות המטבח בהתאם לסגנון העיצוב בבית.

דלתות לארונות מטבח – סגנונות וסוגים

עיצוב מטבחים הן חלק בלתי נפרד מעולם עיצוב הפנים. כמו בעולם עיצוב הפנים הכולל סגנונות עיצוב שנונים כמו סגנון מודרני, סגנון כפרי , סגנון אקלקטי ועוד, כך גם בתחום עיצוב המטבחים, ישנו מגוון רחב של סגנונות שונים. בכל הנוגע לעיצוב המטבח, דלתות ארונות המטבח בעלות משמעות רבה היכולה לשנות ולהכתיב את כל סגנון המטבח. להלן הסבר אילו ארונות מטבח מתאימים לכל סגנון עיצוב.

דלתות לארונות מטבח, במטבח המעוצב בסגנון כפרי או וינטאג'- כאשר חלל הבית וכן המטבח מעוצבים בסגנון כפרי או וינטאג/, מומלץ ורצוי לבחור בארונות מטבח בעלי ידיות ברזל (רצוי ידיות מפורזלות), וכן בדלתות בעלי חיתוכי עיטורים שונים, ואף שילוב אלמנטים של צורות מקומרות וקשתות. הצבעים של הדלתות בסגנון הכפרי יהיו צבעי עץ, לבן ובז', ודלתות אלו יעבירו תחושת חמימות ומשפחתיות בזכות המראה הכפרי והחמים.

דלתות לארונות מטבח במטבח המעוצב בסגנון מודרני- הסגנון המודרני בעיצוב הפנים מתאפיין באלמנטים נקיים, קווים ישרים, צורות גאומטריות ישרות, וכן ענקת מראה של חדשנות, מרחב וניקיון. דלתות למטבח בסגנון מודרני יהיו לרוב דלתות בעלות קווים ישרים חלקים. הידיות יהיו ישרות, או שמא לא יהיו ידיות כלל. בנוסף לעיתים רבות דלתות אלו מבריקות. הצבעים הנפוצים בבחירת הדלתות למטבח המתאפיין בסגנון מודרני יהיו גווני האפור, גווני הלבן, וגווני השחור.

דלתות לארונות מטבח – רצים לשנות את המטבח או לעצב אותו מחדש? פנו אל מקצוענים

Diuk – דה ארט אוף דיזיין בע"מ, הינה חברת וותיקה, מקצועית, ומנוסה. אשר מבצעת מגוון רחב של עבודות נגרות וביניהם עיצוב ויצור דלתות לארונות מטבח ברמה הגבוהה ביותר.

דלתות לארונות מטבח הן אלמנט עיצובי ומשמעותי בכל מטבח ובית. אלמנט זה בעל חשיבות הן מבחינת הנראות של חלל המטבח והבית, והן בהכתבת הסגנון העיצובי של חלל הבית ומטבח.  DIUK, הינה חברה מקצועית, ותיקה ומנוסה, אשר מעצבת ומייצרת מגוון רחב של עבודות נגרות וביניהם דלתות לארונות המטבח. 

 

דלתות לארונות מטבח- טרנדים וחידושים בעולם עיצוב הפנים

דלתות לארונות מטבח בכל צבעי הקשת: אחד הטרנדים הבולטים והחדשים ביותר בכל הנוגע לעיצוב מטבחים ועיצוב פנים, הוא עיצוב מטבחים כאשר ארונות המטבח בכל צבעי הקשת, למה הכוונה? בניגוד למה שאנו מכירים שארונות המטבח לרוב בצבעים ניטרליים (לבן, בז', אפור, שחור וגווני עץ), האופנה החדשה נועזת בהרבה וכללת צבעים דומיננטיים ובולטים כגון כחול, תכלת, צהוב, אדום, ירוק ועוד. אם גם אתם אוהבים את סגנון העיצוב הנועז להלן מדריך קצר כיצד לבצע את הטרנד בצורה חכמה ונכונה  

בחרו צבע שאתם אוהבים- מן הסתם כאשר חלק כל כך דומיננטי בביתכם יהיה בעל צבע בולט ונועז, בחרו כמובן צבע שאתם מאוד אוהבים, ואל תחשבו על מה הכי מיוחד.

התאימו את הצבע לסגנון העיצוב בבית- התאימו את הצבע לאלמנטים נוספים בבית, למשל ארונות מטבח בצבע ירוק בהיר ועדין, יתאימו מאוד לבית הנותן דגש לאלמנטים טבעיים, כגון רצפת פרקט בהירה, צמחים ועציצים ירוקים רבים ועוד. 

מומלץ לבדוק איזה השלכות יש לצבע עבור הרגשות והתחושות מבחינת הפנג שוואי ותורת הצבע, לכל צבע יש משמעות מבחינת הרגשות והאנרגיות שהיא מעבירה לנו. כך למשל הצבע הטורקיז מומלץ מאוד בתורת הפאנג שווי, כצבע שמעניק רוגע ושלווה. לעומת זאת אדום עז יכול להיות דומיננטי מידי ולהעביר אנרגיה ורגשות של כעס וחוסר שלווה. 

רוצים להחליף את ארונות המטבח או להרכיב ארונות מטבח חדשים? פנו רק לחבר מקצועית 

DIUK מקבוצת דה ארט אוף דיזיין בע"מ, הינה חברה מקצועית ומנוסה, אשר תשמח לעמוד לצדכם בכל הנוגע לעיצוב וייצור ארונות המטבח. לפרטים נוספים התקשרו למספרנו המופיע באתר. 

דילוג לתוכן