השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

אי במטבח מודרני

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בעולם עיצוב הפנים בכל הנוגע לעיצוב מטבחים. המטבחים של היום גדולים יותר, רחבים יותר ובעלי חלל משותף יחד עם חדר המגורים. חידוש משמעותי נוסף בעולם עיצוב המטבחים הינו ההתפשטות והפופולאריות של עיצוב עם אי במטבח מודרני . . Diuk- דה ארט אוף דיזיין בע"מ, הינה חברה ותיקה, מקצועית ומנוסה אשר מבצעת מגוון רחב של עבודות נגרות וחיתוכי ברזל בלייזר. יחד נדון בהרחבה ובפרוט על הדרך בה יש להתאים אי במטבח מודרני לסוג החלל.

אי במטבח מודרני – איך מתאימים את סוג האי לסוג החלל

ישנם סוגים רבים של איים למטבח מודרני, החל מאי שחור וככה מאוד, ועד לאי למטבח בצבע לבן, חיפוי בטקסטורת עץ עדינה ועוד. להלן הסבר מעמיק אשר יסביר אילו איים מומלצים לאילו סוגי חללים :

בחירת איל למטבח לבית אשר כולל חלל גדול ומרווח מאוד- כאשר הבית כולל חלל גדול מאוד ומרווח, ניתן ומומלץ לבחור באי למטבח מודרני בעל צבעים כהים כמו אי הכולל טקסטורת עץ בצבע חום, אי בצבע שחור, אי למטבח דמויי בטון ועוד. הסיבה היא כי החלל הגדול מאפשר זאת מבלי ליצור תחושת צפיפות ומחנק, לעומת זאת מטבח ואי לבן בחלל מרווח מאוד יכול ליצור תחושת ריקנות וכן תחושה קרה יותר.

כאשר מדובר בית עם חלל קטן- כאשר הבית בו נתקין את האי למטבח קטן וצפוף, מומלץ ורצוי לבחור באי למטבח בהיר ככל הניתן, כגון צבע לבן, בז' ואפור בהיר. אלו לא יעמיסו על החלל ולא יצרו תחושת צפיפת ומחנק בבית.

כאשר מדובר בבית אשר יתכן כי יינתן למכירה בעתיד- כאשר אנו מעצבים דירה או בית המיועדים להשקעה מומלץ ורצוי לבחור בגוונים ניטרליים כמו לבן, על מנת ליצור חיבור אם כמות רבה יותר של קונים.

התקנת אי במטבח מכל סוג שהוא מצריך אנשי מקצוע מנוסים

דה ארט אוף דיזיין בע"מ, הינה חברה מקצועית ומנוסה אשר מעצבת ומייצרת מטבחים מכל הסגנונות והסוגים.

אי במטבח מודרני נהפך למבוקש מאוד ונפוץ מאוד בעולם עיצוב הפנים והאדריכלות. האי מאפשר משטח עבודה רחב וגדול יותר במטבח, וכן עבודה נוחה יותר עבור כמות רבה יותר של בשלנים, אך לא רק זאת אי במטבח משדר יוקרה, חדשנות וקדמה, ולכן הם מבוקשים מאוד.DIUK  הינה חברה מקצועית ביותר, מנוסה וותיקה מאוד, אשר מבצעת מגוון רחב של עבודות נגרות וחיתוך בברזל, ובין היתר מייצרת איים למטבחים שונים. יחד נדון במאמר זה על כל החידושים והטרנדים המובילים בכל הנוגע לעיצוב איים למטבחים. 

אי במטבח מודרני- כל החידושים והטרנדים המובילים

ישנם חידושים רבים בעולם עיצוב הפנים בכל הנוגע לעיצוב מטבחים. המטבחים של היום משוכללים יותר, רחבים יותר, גדולים יותר וכמובן נוחים יותר. אחד החידושים הבולטים בתחום של עיצוב מטבחים הוא האיים למטבחים. להלן פירוט נרחב של המגמות המובילות בעולם עיצוב האיים למטבח:

אי שחור- עיצוב מטבחים בצבע שחור הינו טרנד נחשק, חדשני ופופולארי מאוד. האיים השחורים משולבים לרוב עם אלמנטים של עץ או גווני אפור בהירים, הם מתאימים בעיקרם לחללים גדולים המעוצבים בסגנון מודרני, והינם מעניקים מראה יוקרתי, חדשני ומודרני לכל חלל. אי במטבח מודרני מסוג זה מתאים בעיקר לבתים אשר רצפתם מפרקט או דמוי פרקט, וזאת על מנת ליצור איזון בין הכהות של המטבח לרוך של הריצוף.

אי דמוי בטון- טרנד נוסף בעולם עיצוב המטבחים והאיים הינו עיצוב אי בסגנון דמוי בטון. אי מסוג זה מתאים לסגנון עיצוב תעשייתי ומודרני. 

על מנת להבטיח איכות ותוצר יפה של אי למטבח פנו אל מקצוענים בתחום

DIUK מקבוצת דה ארט אוף דיזיין בע"מ הינה חברת ייצור מקצועית ביותר אשר מייצרת ומעצבת מגוון רחב של מטבחים ואיים למטבח. לפרטים נוספים התקשרו למספרנו המופיע באתר. 

 

דילוג לתוכן